lauantai 18. helmikuuta 2012

Haaste

Ovela Partapappa haastoi kaikki jotka lukevat tämän tekstin, kertomaan itsestään 5 omituisuutta. Tässä meikäläisen omituisuudet:

1) Keskittyessäni minulla on tapana muljautella kielikoruani suussani. Näyttää kuulemma etovalta, mutta kun en itse edes huomaa sitä, niin paha on tapaa korjatakaan...

2) Kun juon siideriä pullosta, jossa on kierrekorkki, minulla on pakonomainen tapa laittaa korkki joka ikisen hörpyn jälkeen kiinni ja avata se sitten parin minuutin päästä uudestaan, kun otan seuraavan hörpyn, laittaa taas kiinni ja avata jne... Miestäni tämä ärsyttää niin paljon, että hän monesti ottaa minulta sen korkin kokonaan pois pullosta...

3) Puhun itsekseni, tosin yritän tehdä sitä vain kotona, ettei ihan kieroon katsota. Kukapa olisikaan mukavampi juttukaveri? :)

4) Vihaan bussilla matkustamista. Niissä tulee paha olo ja ahdistaa. Siksi matkustankin bussilla vain paikallisliikenteessä ja vain silloin, kun ei ole mitään muuta vaihtoehtoa päästä perille. Muuten käytän aina junaa ja tietysti omaa autoa.

5) Rakastan munavoita! Pienenä söin sitä suoraan astiasta ja mutsi laittoi minulle loppujen lopuksi omaan pieneen rasiaan, etten ihan kaikkea mättäisi. Nykyäänkin, jos munavoita on tarjolla, laitan sitä ainakin puoli senttiä leivälle ja jos itse teen ko. tököttiä, ei sitä valmistusastiaa tarvitsisi ihan välttämättä pestä sen jälkeen. Niin tarkkaan minä kaavin jämät parempiin suihin...

Haastanpa Saibun, koska ei mulla ole oikein ketään muutakaan kenet haastaa... :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti