tiistai 6. maaliskuuta 2012

Hierojalla

Kävin tänään pitkästä aikaa hierojalla. Käyn yleensä kerran kolmeen viikkoon, mutta nyt oli yli kuukauden tauko kaikenmoisten päällekäisyyksien, kuten lomien ja työmenojen, takia. Olin siis vaihteeksi aivan juntturassa ja hierontapaikan lapset oppivat varmasti monia uusia kirosanoja ja muitakin sanontoja, kun M murjoi menemään... Pienillä padoilla on valitettavasti isot korvat... Onneksi pojat olivat mökillä viime kesänä, kun kävin ensimmäistä kertaa hierojalla. Suurimman osan ajasta huusin suoraa huutoa ja itkukin taisi päästä kerran tai pari. M oli aivan järkyttynyt, miten voinkin olla niin jumissa ja suorastaan pakotti minut jo heti seuraavalla viikolla uudestaan. Sen jälkeen olen tosiaan käynyt säännöllisesti murjottavana ja on kyllä ollut huomattavasti parempi olo kuin aikaisemmin. Veri kiertää paremmin niin käsissä kuin jaloissakin, saatikka sitten päässä; päänsäryt, lihaskrampit ja omituiset kiputilat ovat vähentyneet huomattavasti! Jopa hengittäminen on helpompaa, kun rintaranka on vihdoin oikeassa asennossa! Kyllä kannatti lähteä kokeilemaan!

Vaikka harrastankin säännöllisen epäsäännöllisesti liikuntaa, on meikäläisen lihashuolto ollut aina vähän retuperällä, osin varmaan siitäkin syystä, että minulla on perinnöllisiä kroppaongelmia, joihin tavalliset venytykset sun muut härpäkkeet eivät auta. Olen kyllä aiemminkin käynyt eri hierojilla, mutta vihdoinkin löysin sellaisen, joka osaa ja uskaltaa muljautella kropasta palat paikoilleen. Kaikki eivät osaa ja vaikka teoriassa osaisivatkin, niin eivät uskalla, koska jäsenkorjaamisessa on aina omat riskinsä... Hallelujaa ja aamen siitä, että minä olen löytänyt oman pelastajani ongelmiini!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti