perjantai 20. tammikuuta 2012

Antakaa määkin huudan....

... Määkin olen kännissä. Katsoinpa tuossa päivänä muutamana Kummeli Storiesin. Törkeän huonoa huumoria ja muutenkin ala-arvoista toimintaa, mutta meikäläinen nauroi ja nauroin lähes kuset housussa. Suurin osa siitä huumorista on todellakin typerää ja idioottia, mutta ilmeisesti minäkin olen typerä ja idiootti, koska se oli aivan loistavaa huumoria. Huonoa huumoria, todellakin, mutta tarvitseeko sitä aina ollakaan niin kauhean intellektuelli? Eikö joskus voi nauraa todella törkeällekin huumorille, ilman, että leimaantuu tyhmäksi?

Itse ainakin olen mielihyvin tyhmä, jos saan joskus nauraa aivan idiooteille asioille, jotka eivät todellakaan toteuta hyvää makua. Joskus tekee vaan niin hyvää nauraa sellaisillekin asioille, joille ei oikeasti saisi nauraa... Mutta Kummelin mukana nauraminen sen ehkä oikeuttaa... Leffa, kuten myös TV-sarja, on tehty sillä tavalla, että jos niiden huumoria ei ymmärrä, niin mielestäni siitä ei kuitenkaan voi suuttua. Toki on myöskin niitä henkilöitä, joiden mielestä aivopierut on kiellettyjä, mutta siinä vaiheessa Kummelia ei kannata katsoa...

Että antakaa määkin huudan, määkin huudan, määkin olen kännissä...

3 kommenttia:

  1. Tunnustusta pukkaa mun blogissa, ole hyvä ! :)

    VastaaPoista
  2. Täällä on sitten toinen tyhmä, johon Kummelit uppoaa :D

    VastaaPoista
  3. Nollis: allekirjoittanut on iloisesti yllättynyt saamastaan huomiosta ja kiittää ja kumartaa!

    Sirpa: great, en siis ole ainut :)

    VastaaPoista