lauantai 28. heinäkuuta 2012

Todisteita

Jos joku ihmetteli, mitä mä niistä itikoista keuhkosin männä iltana, niin seuraavassa selitys ja todisteita. Olen aivan pirun yliherkkä hyttysille, paukamista tulee melkoisen hervottomia, tässä muutama malliotos toissailtaisista vaurioista:

Pikkupikku purema

Pari kolme lisää
Ja kyllä, ne ovat itikanpuremia, eivätkä mitään ihottumaa. Monesti niistä tulee vielä mustelmia, kun raavin niitä unissani. Päivisin maltan olla raapimatta ja hölvään niihin hydrokortisonia, ettei niitä kutittaisi, mutta öisin en mahda itselleni mitään... Voitte vain kuvitella miten arpiset jalkani ovat... Niistä en sentään ota kuvaa, etten tule syyllistyneeksi herkkien ihmisten säikyttelyyn!

Mies yrittää houkutella minua tänään metsään etsimään kantarelleja, jostain syystä mua ei houkuttele yhtään. Jos mä saisin hänet suostuteltua vaikka äitinsä kanssa sinne mylläämään ja mä voisin jäädä laiturin nokkaan ottamaan aurinkoa...?

1 kommentti: