sunnuntai 25. joulukuuta 2011

Niiisks

Joulusiivous on vaarallista. Sain toki tehtyä homman, mutta heräsin sitten eilen aamuna kurkkukipuun ja nenän vuotoon. Mitä tästä opimme: ei kannata siivota, tulee vain kipeäksi. Onneksi räkätauti ei estä viinin ja glögin nauttimista, vaan suorastaan vaatii niitä, joten joulu ei suinkaan ole pilalla... :)

Olin muuten ollut ihan yyberkiltti männä vuonna, koska sain ihan hirmuisen kasan paketteja, kirjoja, pelejä, sukkia, kosmetiikkaa ja palapelin, jonka kanssa olen jo pariin otteeseen tänään menettänyt hermoni. Vaihdoinkin välillä tänne internetin ihmeelliseen maailmaan siiderilasin kanssa, jotta vaivalla kasaan saamani kaksi reunaa eivät "vahingossa" lentäisi lattialle räjähdyksen sattuessa... Viilennellään välillä vähän tunteita.

Täytyy myös sanoa, että perhe alkaa vihdoin ja viimein ymmärtää kirjamakuani oikein huolella: sain lahjaksi viisi eri kirjaa ja kaikki olivat erittäin mieluisia:
  • Jari Tervo: Layla, pääsääntöisesti en pidä Tervon tyylistä, mutta tätä toivoin, koska pari ystävääni sanoivat, että se on aivan erilainen kuin Tervon aikaisempi tuotanto
  • Tuomas Kyrö: Keräjäläinen ja jänis. Olen haalinut kaikki Kyrön kirjat ja tämänkin mutsi ymmärsi ostaa minulle ihan ilman vihjailuja. Viime vuonna sain Mielensäpahoittajan, joka kertoo aivan ehdottomasti isästäni, myös hänen omasta mielestään... :)
  • Pentti Laesterä: Mustat lampaat. Huomioita yhteiskunnan epäkohdista. Oikein syyhyttää päästä lukemaan. Kiitos isälle tästä!
  • Pertti Jarla: Fingerporin naamakirja. Mieheni osti tämän minulle, mutta  jostain syystä kirja majailee tällä hetkellä pesukoneen päällä kylppärissä. Miehen mielestä hänen pitää tarkistaa ensin, että ko. kirja on minulle sopivaa tekstiä... Jepjep, haluaa vain itse lukea sen ensin....
  • Mario Reading: Mayaennustus. En ole aiemmin ko. tyypistä kuulutkaan, mutta takakannen perusteella odotan paljon.
Mulla siis ei todellakaan ole seuraavan parin viikon aikana vapaa-ajanvietto-onkelmia. Jiihaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti