tiistai 15. toukokuuta 2012

Mitä ottaisin mukaani autiolle saarelle?

Nollis pirulainen haastoi mut vastaamaan 11 kysymykseen: mitä ottaisin mukaan autiolle saarelle...

Tässä siis Nolliksen kysymykset:

Minkä yhden... ottaisit mukaasi autiolle saarelle ja miksi ?

1. ...äänilevyn ?
Auts, tää on paha, koska harvemmin kuuntelen musaiikkia levyltä. Mut jos joku pitäis ottaa, niin varmaan se olis Eppu Normaalin Reppu I kokoelmalevyn. Se ei koskaan kyllästytä.

2. ...kirjan ?
Tääkin on paha, koska mä tahdon ottaa koko sarjan, nimittäin kaikki seitsemän Harry Potteria. Mutta nehän on melkein kuin yksi kirja, joten ei saa suuttua. Ai niin, ja miksi... No siksi, että se on ehkä maailman paras kirjasarja ikinä ja joka kerta kun mä luen niitä kirjoja, niin mä löydän uusia juttuja ja merkityksiä sieltä.

3. ...elokuvan ?
Elokuvia en katso, joten en tarvitse yhtään...

4. ...julkisuuden henkilön (käyttötarkoitus vapaa) ?
Ehdottomasti Aristoteleen, koska ei ainakaan kävis keskustelu tylsäksi.

5. ...syötävän herkun ?
Vesimelonin, sitä voi syödä loputtomiin.

6. ...juotavan herkun (vettä on saarella) ?
Ihanaa, ei tarvitse ottaa vettä huomioon! Ehdottomasti kuivaa omenasiideriä, mähän siis voisin elää sillä!




7. ...harraste-asian ?
Öhöh, hankalaa, jumppakuminauhan, koska sillä pysyy kunnossa, jos vaan viitsii tehdä.

8. ...telkkarisarjan ?
Myytinmurtajat, se on ihan paras sarja ikinä!

9. ...pelin ?
Angry birdsin, koska mä olen ihan koukussa siihen... Tämähän toki tarkoittaa myös sitä, että mä tartten  siihen sopivan pelivälineen mukaan... :)

10. ...urheiluvälineen ?
Pesismailan, sillä voi puolustautua tarvittaessa.

11. ...minkä vaan ?
No otetaan sitten se Angry Birdsiin sopiva peliväline... :)

Nyt en kyllä haasta ketään, koska en jaksa ajatella... Muoksin, jos on tarvetta...

4 kommenttia:

  1. Myytinmurtajat ovat meillä Isomman suosikki myös. Siis ruoka-ohjelmien lisäksi. :)
    En ole lukenut yhtään H.Potteria. Pitäis vissiin...

    VastaaPoista
  2. Nollis: kannattaa lukea, kun sullakin on yhtä huima mielikuvitus kun mulla, niin niissä pääsee kyllä täysin toiseen maailmaan... :)

    VastaaPoista
  3. Ja sit kun suomeksi kyllästyttää, niin englanniksi. Mun lapsi tekee niin, n. neljä kertaa lukenut suomeksi ja nyt englanniksi. Tosin se oli alunperin mun ehdotus, kun hän sanoi, että voisi vielä joskus lukea Potterit uudestaan. Ehdotus hyväksyttiin. Itse en ole lukenut yhtään Potteria.

    VastaaPoista
  4. Sorvatar: on mulla ne kolme viimestä myöskin englanniksi, kun en silloin aikoinani malttanut odottaa, milloin suomenkielinen käännös julkaistaan... :) Pitäisi varmana hankkia koko satsi englanniksi, niin voisi lukea ne ensimmäisetkin alkuperäiskielellä, käännökset on kuitenkin aina käännöksiä...

    VastaaPoista