sunnuntai 27. toukokuuta 2012

Haaste Partapapalta

Voihan nenä, Partapappa haastoi vastaamaan kyselyyn, kaikki ne, jotka juttua lukiessaan pieras, kaivoi nenää tai huokas. Täytyy tunnustaa, että kaivelin omaa klyyvariani tekstiä lukiessani melko antaumuksella, koska oikeassa sieraimessani on pirullinen rupi ja yritin raastaa sitä irti, kun sitä kutitti niin pirusti. Eli ei auta kuin vastata...

1. Mitä syöt mieluiten?
Anopin tekemää ruokaa, se on loistokokki! Toinen lemppari on ravintola Fernandon ruokalistalta ihan mitä vaan. On varmaan mualiman paras ravintola! (ps. sinne kannattaa tehdä pöytävaraus, erityisesti viikonloppuisin se on aina tupaten täynnä)


 2. Missä olet hyvä?
Laiskottelussa, ehdottomasti. Mulle ei ole mikään ongelma lojua baden-badenissa päivätolkulla, kunhan mulla on vaan tarpeeksi lukemista. Ilman lukemista ei voi laiskotella. Mä olen myös empaattinen ja aina valmis auttamaan, jos apua tarvitaan. Muita juttuja, missä mä olen hyvä, on kyllä myös, mutta nää on ehkä tärkeimmät!


3. Mikä aisteista on sinulle tärkein?
Tosi paha... Vastaan näkö, koska mä rakastan lukemista. Tosin todellisuudessa se on tuntoaisti, ilman sitä on pikkusen vaikea elää... Ja onhan niitä kirjoja pistekirjoituksellakin, jos huonosti sattuu käymään!


 4. Jos voisit muuttaa elämässäsi yhden asian, mikä se olisi?
Poistaisin mun vatsaongelmat. Ne haittaa elämää sen verran paljon, että luopuisin niistä riemumielin!


5. Jos voisit antaa jollekin lahjaksi ihan mitä tahansa, mitä antaisit ja kenelle?
Mä haluaisin antaa mun kummilapsille hyvän elämän.


 6. Lempivuodenaikasi?
Kesä, erityisesti sitten, jos joku asentais tähän meidän kämppään ilmastoinnin...


 7. Lempieläimesi?
Kissa, olen vallan rakastunut Karvahelvetin Pätkikseen ja haluan itselleni samanlaisen otuksen!















 (Pätkis 2012: karvahelvetti.blogspot.com)

8. Millaisista elokuvista pidät?
Mä katon tosi vähän elokuvia, mutta sanon fantasia ja toiminta (yhdistettynä). Erityisesti on kolahtanut Taru Sormusten Herrasta -trilogia ja Eragon.

 9. Mikä sinussa on eniten muuttunut sitten nuoruusvuosiesi?
Ehkä mä en ole enää niin idiootti kuin teininä, ainakaan toivottavasti. Ja toivottavasti mä en ole enää sellainen päällepäsmäri kuin aikaisemmin!

 10. Missä olet onnellisimmillasi?
Parvekkeella hyvä kirja kädessä, lasi siideriä vieressä ja mies toisella tuolilla lukemassa omiaan. Välillä kommentoidaan jotain toiselle, mutta muuten ollaan ihan rauhaksiin.


11. Mistä olet kiitollinen?
Monistakin asioista, mutta ehkä tärkeimmät: läheiset ihmiset, järki ja kohtuullinen toimeentulo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti