keskiviikko 11. joulukuuta 2013

Miksen mä tätä aiemmin keksinyt?!?!

Kuten jo edellisessä postauksessani mainitsin, olen ollut nyt reilut kolme viikkoa opintovapaalla ja viimeistä viikkoa viedään. Tulos ei todellakaan ole ollut halutunlainen, sillä a) ensimmäinen viikko meni lukiessa tenttiin, en ehtinyt kirjoittaa gradua, b) toinen viikko ja tietokone hajosi, ostin uuden viimeisillä rahoillani, mutta meni kolme päivää, että sain kaikki tarvittavat tiedot siirrettyä uudelle koneelle, en ehtinyt kirjoittaa gradua c) joka hiton viikko olen keksinyt itselleni sijaistoimintoja sen sijaan, että tekisin gradua. Sijaistoimintoja ovat mm. olleet pyykinpesu, imurointi, viininjuonti, kaverien luona käyminen, netissä jumittaminen ja sanoinko jo: viininjuonti... Gradu on siis edennyt kehnosti!

No, eilen minä sen sitten keksin: Juva, vanhukset! Ei siivousta, ei pyykinpesua, ei ruuanlaittoa, (ei myöskään sitä viiniä, ainakaan kovin paljoa :( ), ruoan ja kahvit voi hakea valmiista pöydästä, kavereita, jotka ruinaisivat kaljalle, ei ole kuin nimeksi, kun kaikki muut liekuttavat kehtoa kotonaan, ei miestä sekoittamassa pakkaa. Perfect!

Niinpä pakkasin aamulla kimpsut ja kampsut + tietokoneen ja neljä kansiollista paperia ja ajaa surautin Juvalle vanhempieni luokse, jossa neitsytkammarini odottikin valmiina. Sänky oli levitetty ja lakanat paikallaan, työpöytä raivattu konetta varten ja työvalokin asennettu varta vasten. Olen saanut tänään aikaiseksi melkein saman verran mitä edellisellä kolmella viikolla yhteensä. Jumalavita, jos mä olisin keksinyt tämän aikaisemmin, niin mun gradu olis valmis! Nyt mulla on enää huominen ja ylihuominen aikaa paikata tilannetta, mikäli pää kestää porukoita... Mutta ainahan voi tarvittaessa surauttaa yöksi Mikkeliin, jos kovin alkaa ahdistaa ja palata sitten takaisin... :)

ps. neitsytkammari tuntuu kovin pieneltä nykyään, mutta liekö osasyynsä sillä, ettei ole enää neitsyt... ? :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti